Sjekkliste før oppstart!

Hei alle studenter i Digital markedsføring på Høyskolen Kristiania!

Vi gleder oss veldig til å hilse på dere alle sammen! Før vi kommer i gang med semesteret er det noen ting dere bør gjøre så fort som mulig! Det er viktig at dere gjør alle disse stegene slik at dere kommer godt i gang. Jo tidligere dere gjør disse stegene, desto lettere blir det til senere i kurset når dere får mer å gjøre. Det aller beste er om dere er ferdige før emnet starter opp 5. januar!

  1. Meld dere inn på den felles Facebook-siden for DIG2103 HER. Alle viktige beskjeder vil publiseres i denne gruppen.
  2. Lik Facebook-siden vår @digstudentassistentene slik at dere vet hvor dere finner oss dersom dere har spørsmål! Vi mottar ikke spørsmål på e-post.
  3. Opprett en LinkedIn-profil (dette er obligatorisk!). Dersom du allerede har en LinkedIn-profil, oppdater den slik at profilen din er i toppklassen (info om dette HER).
  4. Kjøp et domene og begynn å sette opp bloggen din så fort som mulig dersom du ikke allerede har gjort det. (Marius har ordnet rabattkode hos PRO ISP. Denne finner dere i velkomstbrevet dere skal ha fått på mail fra Marius.) Tips: Sjekk ut dette blogginnlegget for en god guide!
    Det kan også være lurt å sjekke ut dig2100.no. Der er blogginnlegg fra tidligere studenter samlet.
  1. Stjernemarker bloggen vår studentassistentene.no (som du allerede er inne på). Vi vil regelmessig publisere innlegg som kan være til hjelp for dere gjennom hele semesteret. 

Obs! Det er viktig å kjøpe domene så fort som mulig så dere kan starte å blogge. Ettersom det kan ta litt tid før domenet aktiveres, er det lurt å opprette dette så fort som mulig, slik at blogginnleggene ikke blir levert for sent. Dersom det skulle oppstå vesentlige problemer relatert til oppsett av blogg og kjøp av domene, ta kontakt med PRO ISP eller oss så fort som mulig, slik at vi kan bistå med hjelp.

Hilsen Studentassistentene

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *